RSS
wtorek, 08 lutego 2011
Kody- bez nich nie dasz rady.

Bez kodów nie da się nakręcić dobrej machinimy. Wymienię tu najważniejsze:

- klawisz "b" "marvin" i znowu "b"- włącza tryb kodów.

- "b" "godzilla" "b"- wszystkich powiększa.

- "b" "kingkong" "b" wczyscy stają się mali.

- "b" "clerks" "b" spowalnia upływ czasu.

Klawisz F9 zatrzymuje czas w grze, F6 zaś umożliwia swobodne poruszanie kamerą. Funkcje obu tych klawiszy można łączyć, dzięki czemu możemy dokładnie zaplanować ujęcie. F5 zatrzymuje kamerę i pozwala naszemu bohaterowi poruszać się bez niej. F7 zatrzymuje w wybranym miejscu kamerę, która dalej śledzi postać. F8 to klawisz, który ożywia, a także można niemu latać

Gothic 2nk machinima- jak zacząć?

Zacznijmy od odpowiednich programów. Do nagrywania ujęć polecam program Fraps, można go bez problemu pobrać. Do nagrywania dźwięku można używać dubbingu, albo programu IVONA, także łatwego do pobrania. Film możemy zgrywać w Windows Movie Marker lub w Sony Vegas. Do zmieniania tekstur używamy programu GoMan. W następnym wpisie umieszczę jego dokładną instrukcję obsługi. Postaram się także znależć najlepsze linki do tych programów, bo pobrałem już dawno i nie pamiętam dokładnie, gdzie to było